Реєстрація підприємства: послідовність, нюанси, затвердження

Реєстрація приватного підприємства: чому одних Ваших знань – недостатньо?

Сьогодні для багатьох підприємців-початківців відкрити фірму – це перший крок до фінансової стабільності. Більшість з них витрачають дорогоцінний час, розбираючись в тонкощах створення юридичних осіб і намагаються відкрити фірму самостійно, але оформлення фірми вимагає, в першу чергу, глибоких пізнань в області корпоративного права, розуміння принципу дії законодавчих органів, професійної витримки та позиції.

Державна реєстрація підприємства – процедура та пакет документів

Реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю передбачає наступні етапи:

  1. Визначення учасників та надання основного пакету документів – документи, що підтверджують власність (копія свідоцтва, гарантійний лист), банківські реквізити для відкриття ТОВ, свідоцтво про реєстрацію, паспортні дані та ІПН керівника, інформаційний лист, що підтверджує присвоєння кодів статистики.
  2. Наявність та вибір юридичної адреси, по якій буде зареєстровано ТОВ, подання назви організації в повному та скороченому вигляді, рідною та англійською мовою.
  3. Вибір системи оподаткування між спрощеною та основною. Для першого варіанту необхідно підготувати заяву про її застосування.
  4. Визначення розміру Статутного фонду, форми його оплати (це можуть бути не лише гроші, а й майно, вартість якого підтверджує акт незалежної оцінки), вказання співвідношення часток засновників. Також необхідно скласти акт про перехід майна в Статутний капітал ТОВ.
  5. Складання Статуту ТОВ – основного установчого документа організації.
  6. Визначення видів діяльності організації. Важливо детально ознайомитися з усіма обмеженнями та тонкощами, особливо, якщо це державна реєстрація підприємства з іноземними інвестиціями або інша діяльність, що перебуває в області інвестицій, банківській сфері, страхуванні та ін.
  7. Збори засновників, прийняття угод за Статутом і складання договору між учасниками ТОВ, в якому фіксується розподіл часток та інші угоди.
  8.  Підписання всіх необхідних документів.
  9. Призначення керівника

Важливо: хоч закон і не вимагає підтвердження адреси місцезнаходження юридичної особи, при відсутності підтверджуючих документів (гарантійний лист та ін.), ви можете отримати відмову в реєстрації.

Реєстрація підприємств – можливості та результати з monterloi.com.ua

Реєстрація підприємств у Києві здійснюється за місцем знаходження відповідного виконавчого органу. У разі його відсутності реєстрація здійснюється за місцем знаходження іншого органу або особи, що мають право діяти від імені юридичної особи без довіреності, протягом не більше, ніж п’ять робочих днів від дня подання документів до реєструючого органу.

Нами здійснюється звичайна державна реєстрація підприємства та реєстрація підприємств «під ключ». В останньому випадку ви отримуєте:

  • детальну консультацію;
  • повну підготовку документів для реєстрації підприємства;
  • оплачені послуги нотаріуса;
  • підготовку наказів на генерального директора та головного бухгалтера;
  • готовий пакет документів про відкриття ТОВ;
  • виготовлення печатки;
  • постановку на обрану систему оподаткування;
  • лист з кодами статистики;
  • повний юридичний супровід підприємства на час його діяльності.

Реєстрація приватного підприємства з «Monter Loi» – це впевненість, яка вам так потрібна! Прийміть уже сьогодні найбезпечніше та найвигідніше рішення для свого бізнесу!

Займайтесь іншими справами, довіряючи свій бізнес професіоналам. Реєстрація підприємств Київ. Чекаємо Ваших дзвінків та листів!